כרמיאל צעדה לזכרם של הנרצחים והחללים ולשובם של החטופים

כרמיאל צעדה לזכרם של הנרצחים והחללים ולשובם של החטופים

זוכרים יחד – מנצחים יחד. היום מציינת מדינת ישראל חודש לשבת השחורה שבה נרצחו אהובים ויקרים ונפלו חיילי צה”ל ואנשי כוחות הביטחון הגיבורים בקרבות גבורה עקובים מדם.

כ-1,000 מתושבי כרמיאל ובראשם ראש העיר משה קונינסקי ומשפחתו של החטוף בן כרמיאל רוני קריבוי צעדו הערב (שלישי) לזכרם של הנרצחים והנופלים ובהם.10 מתושבי העיר, 7 שנרצחו במסיבה ברעים, 3 חיילים שנפלו בקרבות ולשובם של החטופים ובהם כמובן רוני קריבוי. האירוע הופק ע”י צוות מינהלת התרבות העירונית והצעדה החלה מרחבת העירייה שבה מתקיים מייצג ייחודי בשיתוף עם תושבים הכולל שלט ענק עם תמונות החטופים ו-242 כיסאות ריקים כשעל 31 כיסאות כמספר הילדים החטופים הונחו לצורך המחשה צעצועים ותיקי ילדים. הצעדה נמשכה לאורך רחוב נשיאי ישראל ועד היכל התרבות שבו התקיים טקס זיכרון ותקווה.

ראש העיר משה קונינסקי, אמר בטקס: “עם ישראל חזר להיות עם אחד חזק ומאוחד, עם של ערבות הדדית, של התגייסות של אהבת איש את רעהו, עם של רעות. אחרי חודש ימים, חשבנו שנכון יהיה לצעוד יחד ולהוכיח שעם ישראל חי, שאנחנו חזקים – יחד! אנחנו עומדים פה היום מאוחדים כדי לזכור את הנרצחים והנופלים בשבעה באוקטובר. אנחנו עומדים פה היום מאוחדים בקריאת הזעקה לעולם כולו – החזירו את החטופים הביתה את רוני שלנו – עכשיו”.

ראש העיר משה קונינסקי שהדגיש בדבריו, “שליבנו עם המשפחות השכולות”, סיים, “אנחנו עומדים פה היום מאוחדים ואומרים לחיילי צה”ל – אנחנו יודעים שתנצחו. אנחנו נ